4 noiembrie 2013

Etapa 8. Grigo - Alexus 3-3 (2-2)

Vineri, 1 noiembrie, ora 20, am intalnit pe Alexus, lider dupa primele etape ale campionatului. Cu cei de la Alexus ne-am mai intalint de 2 ori sezonul trecut, unde am obtinut un egal si o infrangere. In prima repriza, am inceput bine meciul, am avut ocazii, dar Alexus ne-a prins pe un contraatac si au deschis scorul, marcand cu poarta goala. Am reusit sa egalam foarte repede, dupa un corner bine batut in careu si trimis in plasa cu latul. Pe finalul reprizei, Alexus a reusit sa preia conducerea, dar din nou am egalat repede dupa o faza frumoasa a atacantului nostru. Repriza a fost una foarte echilibrata, cu multa tensiune si un joc destul de dur, practicat mai ales de cei de la Alexus, care pe langa fotbal, au incercat sa joace si box, sarind la bataie de mai multe ori pe parcursul meciului. In a doua repriza am reusit sa preluam pentru prima data conducerea, dupa o lovitura libera executata perfect, astfel era 3-2 pentru noi. Am condus pe tabela, pana in ultimele 3 minute ale jocului, cand Alexus a reusit sa egaleze dupa un sut din afara careului. A fost un meci echilibrat, echipa noastra s-a miscat bine si speram sa vina si victoriile.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu