20 noiembrie 2013

Etapa 10. Sporting - Grigo 11-8 (2-2)

Duminica 17 noiembrie, ora 18:00, am intalnit pe Sporting, in cadrul etapei a 10-a. In primele 5 minute s-a jucat 5+1, dupa care, Sporting si-a completat lotul si s-a jucat 6+1. Meciul l-am inceput prost, am luat gol in primele minute dupa o neintelegere in aparare. Am reusit sa marcam de doua ori si am condus pana in finalul reprizei cand am fost egalati. Asadar scorul la pauza era 2-2. A doua repriza a fost de cosmar pentru fundasii nostri, dar mai ales pentru portar care nu a prins cea mai buna zi. Dupa aproximativ 5 minute scurse din repriza a doua, tabela arata 5-5. La mijlocul reprizei, Sporting a reusit sa se desprinda pe tabela si a condus ostilitatile pana la final. Scorul de 11-8 este datorat in principal portarilor ambelor echipe; Sporting neavand un portar de meserie, iar portarul nostru care a facut proabil cea mai slaba partida.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu