20 aprilie 2013

Grigo - Bk Union 4-1 (3-0)

Vineri, 19.04.2013 am jucat al doilea meci din play-off, in compania echipei Bk Union, cu care in campionat am castigat un meci cu 6-5 si am pierdut un meci cu 4-3. Dupa cum se si vede din rezultatele obtinute intre echipe, ne asteptam la un meci foarte echilibrat. Desi am avut niste absente in echipa, am evoluat surprinzator de bine. In prima repriza am avut numeroase ocazii de a marca, am avut un joc de pase reusit, am fost exacti in aparare si am tinut bine de minge. Chiar daca adversarii erau mai tehnici nu le-am lasat spatii de a pasa decisiv. Pe la jumatatea primei reprize am deschis scorul printr-un sut frumos de la distanta si in nici 2 minute scorul era 2-0 dupa un sut de la distanta deviat in poarta. Pe final, am mai marcat o data, iar scorul a devenit 3-0 pentru Grigo. Repriza a doua am inceput-o la fel de bine si am reusit sa marcam golul de 4-0, iar dupa aceea ne-am axat mai mult pe faza defensiva si pe contraatacuri lasand adversarii sa atace mai mult. Am reusit sa ne aparam aproape perfect in acest joc si nu am dat sansa adversarilor sa marcheze decat in finalul partidei cand au inscris printr-un sut din marginea careului, dar timpul nu le-a permis sa mai revina pe tabela. Asadar, victorie importanta pentru Grigo care ne da sperante in apropierea de locurile fruntase. In acest joc este de remarcat toata echipa care a facut un joc aproape perfect.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu