27 ianuarie 2013

Grigo - CPO 8-0 (2-0)

Azi am intalnit pe CPO, o echipa mai slab cotata in liga noastra. A fost un meci usor in care adversarul nu ne-a pus nici o problema. Meciul a inceput cu aproximativ 15 minute intarziere deoarece adversarii nu aveau destui coechiepieri, pana la urma s-au strans 6, iar cum noi am fost 9 oameni am jucat cu 3 rezerve. In acest meci s-a remarcat si portarul adversarilor care i-a salvat de primirea mai multor goluri. La pauza am condus doar cu 2-0 dupa o repriza in care am avut 3 bari si multe alte ocazii ratate. In repriza a doua un jucator de la noi a intrat la adversari, pentru ca li s-a accidentat un jucator. Meciul a curs si in aceasta repriza intr-o singura directie, am marcat de inca 6 ori, iar penultimul gol a fost un gol de exceptie, jucatorul nostru executandu-l pe portar cu o braziliana de toata frumusetea. Scorul a indicat 8-0 pe tabela, dar scorul putea fi si mai mare, deoarece am avut inca 2 bari si multe ocazii ratate. A fost cea mai categorica victorie a noastra in acest campionat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu