18 martie 2013

Grigo - EBS Blitz 3-6 (1-2)

Luni 18.03.2013, ora 18, penultima etapa a campionatului, am intalnit echipa aflata pe locul 2 in divizie, EBS, care ne-a batut in tur cu 4-2. Meciul a fost destul de echilibrat in primele minute, dupa care am inceput sa dominam usor adversarii. In ciuda ocaziilor noastre, adversarii ne-au dat repede doua goluri si eram un pic dezorientati, facand multe greseli si dand ocazia adversarului sa isi creeze ocazii. Pe finalul primei reprize am inscris si noi, iar scorul pauzei era 2-1 pentru EBS. In a doua repriza am inceput tare punand presiunea pe echipa adversa, dar tot noi am primit gol dintr-o greseala mare a portarului care a oferit mingea adversarului si care a marcat cu poarta goala. Dupa ce am primit gol am reusit si noi sa marcam asa ca scorul era 3-2 pentru EBS. Am inceput sa facem greseli pe banda rulanta, le-am permis adversarilor sa suteze de la distanta si asa am mai primit inca 2 goluri, iar scorul era 5-2. Pe final, am obtinut un penalty transformat cu siguranta de un jucator de-al nostru, iar in ultimele secunde am primit si golul 6 dupa un contraatac supranumeric al adversarilor. Acesta a fost unul dintre cele mai slabe meciuri ale echipei noastre, daca nu cel mai slab, am ratat de 2 ori cu poarta goala, alte numeroase suturi date pe portar sau mult pe langa poarta, pase gresite, gafe in aparare, desi adversarii s-au prezentat intr-o formula mai slaba decat cea din tur si puteam sa ii batem si sa obtinem mai multe puncte pentru play-off. Dupa cum au spus si adversarii nostri de astazi: "am fost doua echipe, una mai slaba ca cealalta".

2 comentarii: