5 martie 2013

Grigo - Phoenix Old 5-3 (2-2)

Luni 04.03.2013, ora 18, in cadrul etapei cu numarul 23, am intalnit pe Phoenix Old, echipa pe care in tur am batut-o cu 4-3. Am jucat in sistemul 5+1, deoarece adversarii s-au prezentat doar 6, iar noi am evoluat cu doua rezerve. Am inceput in forta meciul si am deschis scorul repede, dintr-un corner batut la prima bara si deviata in poarta. Am ratat foarte multe ocazii in debutul reprizei, dar mai apoi Phoenix Old a inceput sa conteze in meci si sa ne puna probleme. Au reusit sa intoarca scorul si sa ne conduca dupa doua greseli ale portarului nostru, si au mai avut o serie de ocazii, dar datorita impreciziei si revilimentului portarului nostru scorul a ramas neschimbat pana la finalul reprizei cand am reusit sa egalam. In repriza a doua, am inceput din nou tare, dar adversarul ne-a dat gol pe un contraatac dupa un dribling foarte frumos al unui adversar, care a pasat in fata portii unui coechiepier, iar acesta a fructificat ocazia ducand scorul la 3-2. Intr-un final, coechipierii nostri au cam ramas fara energie, iar noi am fost permanent in atac. Am preluat conducerea la mijlocul reprizei secunde prin doua goluri foarte frumoase si am continuat sa atacam in speranta de a inchide meciul repede. Pe final, a venit si golul, iar scorul de pe tabela indica 5-3. A fost un meci frumos, fara incidente, in care s-a remarcat portarul advers, care a avut multe interventii salvatoare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu