26 martie 2013

Grigo - Inter junior 2-3 (1-1)

Duminica, in ultima etapa a campionatului am intalnit echipa Inter junior, care in tur ne-a batut cu 7-2. A fost un meci destul de echilibrat, chiar daca Inter junior a avut mai multe ocazii de a inscrie, iar scorul a fost deschis spre finalul primei reprize, dupa un gol din lovitura libera al unui jucator de la Grigo. Dupa aproximativ un minut ce am deschis scorul, adversarii au egalat dupa o greseala de marcaj a defensivei noastre. La pauza scorul era 1-1, dupa o prima repriza disputata in care ambele echipe au ratat cateva ocazii. Repriza a doua a fost, de asemenea foarte echilibrata, scorul ramanand 1-1 pana in ultimele 3-4 minute de joc, cand arbitrul a acordat un penalty adversarilor pentru un presupus "hent" inexistent. Inter junior a fructificat penalty-ul, iar noi am lasat apararea libera urcand toti in atac pentru a incerca sa egalam, pana la urma am luat inca un gol si scorul indica 3-1 pentru Inter junior. Am reusit sa reducem din diferenta, dar prea tarziu, asa ca meciul s-a incheiat cu victoria echipei Inter junior cu scorul de 3-2. Am jucat foarte bine in compania primei clasate, nu meritam sa pierdem, am avut ocazii, am facut excelent faza defensiva, dar arbitrul a stricat echilibrul odata cu acordarea penalty-ului. Urmeaza sa evoluam in play-off unde speram sa jucam mult mai bine decat am facut-o pana acum si sa strangem mai multe puncte cu primele clasate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu