12 aprilie 2013

Grigo - Inter Sport 1-7 (1-1)

Duminica 07.04.2013, ora 20:00 am intalnit formatia Inter Sport din divizia C in turul 3 din cupa. S-a jucat 5+1, noi fara rezerve ei cu doua. In prima repriza am jucat destul de bine, ne-am aparat aproape perfect dar am atacat destul de rar. Inter Sport a deschis scorul dupa un contraatac supra numeric iar noi am egalat tot dupa un contraatac la una din putinele faze de atac ale noastre in prima repriza. In a doua repriza nu ne-am mai aparat asa bine dar am atacat mai hotarat si am avut mai multe situatii de gol. Adversarii ne-au dat gol aproape la fiecare faza desi noi am avut noroc si cu bara in cateva situatii, iar scorul final a fost de 1-7 pentru Inter Sport. Asadar am fost eliminati din cupa si urmeaza sa ne concentram doar pe play-off. In play-off ocupam ultimul loc cu doar 9 puncte si urmeaza meciuri tur-retur intre primele 7 echipe din liga. Primul meci va fi impotriva liderului Inter Junior in aceasta seara de la ora 21:00.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu