13 aprilie 2013

Grigo - Inter Junior 1-5 (1-2)

Vineri 12.04.2013, ora 21:00 am intalnit liderul diviziei F, Inter junior in prima etapa din playoff. La inceput s-a jucat 5+1, adversarii fiind doar 6, dar pe parcurs le-a mai venit un jucator si am trecut la sistemul 6+1, noi cu 2 rezerve, ei fara. In prima repriza am fost dominati categoric de Inter Junior care a inscris repede 2 goluri, prin suturi de la distanta pe fondul unor greseli colective. Noi am redus din diferenta tot printr-un sut de la distanta, iar apoi a fost un meci de care pe care, noi jucand haotic, iar adversarii continuand cu suturile de la distanta. A doua repriza am inceput-o prost, am luat gol repede si scorul de pe tabela indica 3-1 pentru Inter Junior. In scurt timp, scorul a devenit 5-1 pentru adversari, ei marcand dintr-un penalty corect acordat si un sut la coltul lung. Am facut un joc foarte slab desi eram increzatori inaintea partidei. Speram sa facem un joc bun etapa viitoare impotriva celor de la Bk Union si sa obtinem victoria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu