16 iulie 2013

Final de sezon

Am jucat ultimele 2 meciuri in campionat, cu BK Union care a venit cu o echipa buna si ne-a dominat categoric tot meciul, acest meci l-am pierdut cu scorul de 10-4. In ultima etapa am intalnit pe ISO. Acest meci a fost unul reusit din toate punctele de vedere, echipa s-a miscat foarte bine pe tot parcursul meciului si am reusit sa castigam cu 5-4, aceasta victorie fiind doar a 2-a din acest playoff. Multumim tuturor jucatorilor care au evoluat pentru echipa GRIGO in acest campionat. Urmeaza vacanta, iar din septembrie un nou sezon in care speram sa facem o figura mai frumoasa decat in acest prim sezon. Asadar la sfarsitul sezonului am ocupat locul 7, un loc bun, dat fiind faptul ca a fost primul nostru sezon. Vacanta placuta, ne auzim la toamna.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu