9 septembrie 2013

Debut cu victorie. Etapa 1. Grigo - Minions 7-4 (2-0)

Am inceput meciul increzatori, am atacat mai mult decat adversarul, dar dupa 15 minute scorul era tot 0-0 datorita formei excelente a portarului advers. Pe finalul primei reprize am reusit sa marcam de 2 ori, meritat conform cursului jocului. A doua repriza am inceput-o perfect cu 2 goluri care au majorat diferenta pe tabela la 4-0. Apoi am primit gol dintr-o lovitura de la 9 metri (noua regula: la 5 faulturi pe repriza se da lovitura de la 9 metri), dar dupa golul marcat de ei, am reusit imediat sa marcam pe un contraatac iar scorul era 5-1. Datorita faptului ca n-am mai fost la fel de agresivi la fel ca in primele minute ale reprizei a doua cand am facut 5 faulturi in 5 minute, am permis adversarului sa isi creeze ocazii ceea ce ne-a taxat, astfel cu 5 minute inainte de final scorul era 6-4, iar cu 3 minute inainte de final am inscris si golul care ne-a linistit si astfel am obtinut prima victorie in campionat. De remarcat ca am jucat foarte ofensiv, ratand numeroase ocazii iar apararea gresind de putine ori.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu