27 septembrie 2013

Etapa 2. Phoenix Old - Grigo 1-1 (1-0)

Luni 23.09.2013, ora 21:00, am jucat etapa 2 in compania echipei Phoenix Old. Un meci destul de echilibrat, pe alocuri am dominat jocul si am avut mai multe ocazii de a inscrie, insa fundasii si portarul advers au fost intr-o forma excelenta. Prima repriza au reusit sa o castige Phoenix Old cu scorul de 1-0 dupa un sut slab, dar bine plasat de la distanta. A doua repriza am castigat-o noi cu acelasi scor 0-1, golul venind la mijlocul reprizei, cu un sut sub bara, dupa un corner bine batut la marginea careului. In aceasta repriza am avut mai multe ocazii de poarta, dar portarul si fundasii adversi ne-au blocat de fiecare data. Phoenix a contraatacat de cateva ori punand in pericol poarta noastra, dar pana la final scorul a ramas 1-1. In acest meci ne-am prezentat cu acelasi lot ca in prima etapa (cand am intalnit pe Minions), dar jocul echipei nu a fost asa de reusit si din pacate nu am reusit sa obtinem victoria. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu