1 octombrie 2013

Etapa 3. Grigo - Somesul 3-4 (0-3)

Duminica 29.09.2013, ora 20:00 am intalnit pe Somesul, echipa cu care in sezonul precedent ne-am intalnit de 2 ori, partide in care am obtinut o victorie si un egal. In meciul cu numarul 3 contra celor de la Somesul am facut o prima repriza foarte slaba, cu putine faze de poarta, multe pase gresite si numeroase greseli in aparare. Somesul ne-a taxat la fiecare ocazie, dupa doua greseli in aparare si un sut de la distanta, Somesul conducea la pauza cu 3-0. In repriza a 2-a am jucat foarte bine, ocazii multe, precisi in aparare si in atac. Am reusit sa egalam cand mai erau 5 minute de joc si au urmat 3 lovituri de la 9m pe care le-am ratat (un sut aparat de portar, altul pe langa si ultimul sut peste poarta). Ocaziile s-au razbunat si dupa o greseala a portarului nostru am luat golul patru, dupa un corner batut lung, cei de la Somesul au inscris in poarta goala. Asadar am pierdut pe mana noastra cu cele 3 lovituri de la 9m ratate, cu greselile in aparare si cu prima repriza in care nu am reusit sa legam nimic.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu