18 octombrie 2013

Etapa 5. Auchan - Grigo 5-4 (2-2)

Marti 15.10.2013, ora 18:30, am intalnit pe Auchan. S-a jucat in sistem 5+1, deoarece noi ne-am prezentat doar 6, iar adversarii 9, ei avand la dispozitie 3 rezerve. In prima repriza am deschis repede scorul, chiar la prima faza de atac, dupa care am majorat diferenta dupa inca aproximativ 5 minute ducand scorul la 2-0. Dupa golul 2 am cedat mijlocul terenului si adversarii s-au aruncat in atac. Auchan a redus din diferenta dupa un sut de la distanta, mingea a prins terenul ud si a pacalit portarul, iar la finalul reprizei am fost egalati dupa un gol din unghi la coltul lung. Dupa pauza, Auchan a continuat sa atace, iar in primele minute ale reprizei a doua, au reusit sa treaca pentru prima data in avantaj in acest meci. Dupa acest gol, am atacat cu toata echipa, fapt ce s-a vazut pe tabela unde am intors scorul si am facut 4-3, dupa un gol din lovitura libera, si un sut pe langa portar din careu. Pe final nu am mai pus probleme in atac, probabil si din cauza oboselii. Cei de la Auchan avand 3 rezerve au schimbat tot la 5 minute si asta s-a vazut pe final, unde Auchan a intors din nou scorul, cu un gol pe sub portar de la distanta, si un gol norocos din corner. Asadar, 5-4 pentru Auchan, dupa un meci frumos, cu rasturnari de scor, dar din pacate cu infrangere pentru noi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu