24 octombrie 2013

Etapa 6. Geografii - Grigo 3-0 (1-0)

In cadrul etapei a 6-a, am intalnit echipa Geografii, echipa cu care ne-am mai luptat sezonul trecut. Statistica nu era de partea noastra inainte de aceasta partida, avand un egal si 3 infrangeri si se pare ca nici dupa acest meci nu am reusit sa o imbunatatim. S-a jucat 6+1, ambele echipe avand cate 2 rezerve. Meciul a inceput bine pentru noi;  am atacat, am pus presiune pe Geografi, dar portarul lor a fost intr-o zi de gratie (ca de fiecare data). Pe la mijlocul reprizei am primit un gol frumos, din afara careului, fara sperante pentru portarul nostru. Repriza a fost una foarte echilibrata si scorul a ramas 1-0 la pauza. In a doua repriza am primit gol dintr-o lovitura libera, batuta in careu si un gol in ultima faza a meciului pe un contraatac. Repriza a fost la fel de echilibrata ca prima, dar ei au fost cu golurile, noi cu ratarile. Am facut un joc destul de bun, dar ineficienti in atac, asta si din cauza portarului si apararii Geografilor care au jucat foarte bine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu