26 februarie 2013

Grigo - Napoca 4-1 (3-1)

Marti 26.02.2013 am intalnit echipa Napoca pe care in tur am invins-o cu scorul de 6-2. Meciul s-a jucat 6 contra 6 deoarece adversarii s-au prezentat doar in 6 jucatori, iar noi am avut o rezerva. Meciul a fost unul placut, ambele echipe dand dovada de fair-play, meciul fiind lipsit de duritati. Am dominat meciul, cu toate ca adversarii erau destul de tehnici, noi avand numeroase ocazii, doar imprecizia si inspiratia portarului advers au facut ca scorul sa fie asa de mic. La pauza a fost 3-1 pentru Grigo. Repriza a doua am controlat-o, de asemenea, pana la final. Din nou am ratat foarte mult, evidentiind portarul advers, dar si cei de la Napoca au fost mai hotarati in aceasta repriza avand cateva ocazii printre care si un penalty aparat de portarul nostru. S-a terminat 4-1 si ne bucuram ca am facut un meci reusit dupa o perioada mai putin buna a echipei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu