26 februarie 2013

Grigo - Somesul 4-4 (3-2)

Duminica 24.02.2013 am intalnit echipa Somesul pe care in tur am invins-o cu 3-2. Adversarul era clasat pe ultimul loc, inaintea acestui meci si speram sa facem un meci cat mai bun in ciuda catorva absente din echipa noastra. Am inceput bine meciul cu toate ca am primit gol repede, dar incet, incet am mutat jocul la poarta adversarului. La pauza a fost 3-2 pentru noi si speram sa ramanem la conducere pana la final. Tot la pauza cei de la Somesul l-au introdus in poarta pe portarul de la echipa Burtosii, lucru care nu este permis de regulament, ca un jucator sa evolueze pentru 2 echipe din aceiasi liga. Cu toate acestea, aportul portarului s-a vazut deoarece a scos cateva mingi grele, iar cei de la Somesul au egalat datorita unor neintelegeri intre noi, iar pe urma au reusit sa si conduca pe tabela. Au inceput sa joace tot mai dur, dar arbitrul a lasat jocul prea liber si am avut ceva probleme in atac. Pana la urma am egalat cu un sut puternic din afara careului, iar meciul s-a terminat 4-4. Am depus contestatie pentru folosirea jucatorului de la echipa Burtosii si asteptam sa vedem rezultatul acesteia. Indiferent de rezultatul contestatiei, jocul nostru nu a fost prea reusit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu