10 februarie 2013

Grigo - Burtosii 4-4 (2-2)

Azi am disputat meciul retur cu echipa Burtosii, echipa cu care in tur am pierdut cu 8-7. Am inceput meciul bine, am avut multe ocazii si am reusit sa deschidem scorul dintr-o lovitura libera. Dupa ce am deschis scorul adversarii au inceput sa joace mai determinati si au egalat dupa un sut respins in fata de portar si reluat in plasa de atacantul Burtosilor. Pana la finalul primei reprize ambele echipe au mai marcat cate o data, iar scorul la pauza era 2-2. In repriza a 2-a, Burtosii au marcat dupa o respingere gresita al unui fundas de al nostru si am inceput din nou sa alergam dupa egalare, care a si venit dupa un sut plasat la coltul lung. Scorul final a fost 4-4, dupa ce ambele echipe si-au dat cate un autogol. Rezultatul este echitabil, ambele echipe avand cateva ocazii bune de a marca, iar jocul in sine a fost unul dur fiind multe faulturi de ambele parti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu