24 ianuarie 2013

Victorie in cupa. Grigo - Tunarii 3-2 (1-1)

Azi am intalnit in cupa echipa Tunarii care evolueaza intr-o divizie superioara. A fost un meci foarte echilibrat, in care portarii ambelor echipe au aparat foarte bine. Scorul a fost deschis de echipa Tunarii la mijlocul primei reprize printr-un sut de la marginea careului, am reusit sa marcam la ultima faza din prima repriza printr-un sut puternic de la mare distanta. In prima repriza au mai fost o serie de alte ocazii de partea ambelor echipe, dar imprecizia si paradele portarilor au mentinut scorul strans. In a 2-a repriza, Tunarii au reusit sa inscrie cu un sut din unghi, foarte plasat, dupa care am inceput sa atacam si am reusit sa egalam dintr-un sut norocos din marginea terenului care l-a pacalit pe portarul advers. Pe finalul meciului am dat golul victoriei dintr-o degajare a unui fundas ajunsa la atacantul echipei noastre care l-a lobat pe portar. Aceasta este prima victorie din acest an si speram sa continuam seria victoriilor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu