28 noiembrie 2013

Etapa 11. Grigo - Sporting 6-12 (1-6)

Duminica, 24 noiembrie, ora 18:00, am intalnit pe Sporting. Desi initial trebuia sa jucam contra Real Madrid de la ora 17:00, am fost anuntati ca jucam returul cu Sporting. Meciul nu a fost la fel de echilibrat ca in meciul tur (cel putin in prima repriza), disputat cu o saptamana in urma. Meciul l-am inceput in sistem 3+1, iar adversarii 5+1, deoarece arbitrul nu a avut rabdare 3 minute sa se schimbe 2 jucatori. Dupa aproximativ 3 minute am revenit si noi in sistem 5+1, dar nu am avut timp sa ne organizam. Am avut un singur fundas de meserie, ceea ce ne-a costat in prima parte a jocului, deoarece erau multe spatii pe teren si mereu eram prinsi descoperiti. In a 2-a repriza, a venit pentru noi si al 7-lea jucator si s-a trecut la 6+1. Dupa pauza, adversarii s-au relaxat, asta pentru ca le permitea si scorul, iar noi am reusit sa echilibram meciul. Scorul in repriza a doua a fost de 6-5 pentru Sporting, dar din pacate, jocul din prima repriza ne-a costat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu