28 noiembrie 2013

Etapa 12. Punctual - Grigo 4-1 (1-1)

Luni 25 noiembrie, ora 19:00, am intalnit pe Punctual, liderul grupei E, care avea inainte de aceasta partida 9 victorii din tot atatea posibile. Cu echipa noastra incropita pe ultima suta de metri, s-a jucat 6+1, pe o vreme mult mai rece, fata de ziua precedenta, cand am jucat returul cu Sporting. Am inceput bine meciul, am deschis scorul si am avut multe oportunitati singur cu portarul, dar din pacate nefructificate. Pana la pauza, cei de la Punctual au reusit sa egaleze, iar prima repriza s-a terminat 1-1. A doua repriza a fost la fel de echilibrata, cu multe ocazii de ambele parti, dar atacantul celor de la Punctual a fost mai inspirat in fata portii si astfel, a reusit un hattrick in repriza secunda ducand scorul final la 4-1.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu