10 decembrie 2013

Etapa 13. Grigo - Yeovil Town 3-3 (3-1)

Vineri, 6 decembrie am disputat returul impotriva celor de la Yeovil Town. In tur am pierdut cu 2-1 in ultima faza a meciului. Acest meci s-a dovedit a fi la fel de echilibrat, mai ales in finalul primei reprize si in repriza a doua. Meciul l-am inceput in forta, ratand multe ocazii care pana la urma le-am fructificat. Am reusit sa deschidem scorul dupa o actiune colectiva finalizata cu un sut la vinclu din marginea careului. Dupa aproximativ 5 minute am dus scorul la 3-0, prin doua faze de atac excelente. Spre finalul reprizei, Yeovil a mai echilibrat pardida si a reusit sa reduca din diferenta in ultimele doua minute, astfel scorul la pauza era 3-1. A doua repriza a inceput prost pentru noi, deoarece adversarii au inceput tare si ne-am trezit egalati in primele cinci minute. Scorul a ramas 3-3 pana la finalul partidei, ocazii au fost de ambele parti, dar fundasii ambelor echipe s-au remarcat in aceasta repriza.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu