21 decembrie 2013

Etapa 14. Grigo - Minions 2-4 (0-3)

Vineri, 13 decembrie, ora 21 am intalnit pe Minions, echipa pe care am intalnit-o in prima etapa a campionatului, cand am castigat cu 7-4. Acest meci a fost unul mai greu ca in tur, asta si din cauza terenului care era inghetat. In prima repriza nu am reusit foarte multe atacuri, doar 3-4 suturi mai periculoase, in schimb cei de la Minions au reusit sa controleze mai bine mingea (si picioarele) pe gheata si au reusit marcheze de 3 ori, dar au avut multe alte ocazii de a inscrie. In a doua parte am jucat mai bine, am avut mai multe ocazii, dar portarul lor a scos aproape tot. Pe final, din cauza oboselii, adversarii au lasat garda jos si am reusit sa marcam de 2 ori, insa insuficient pentru a obtine macar un rezultat de egalitate.
Asadar incheiem turul fara a juca cu Real Madrid si Jamaica, in schimb am jucat deja returul cu Sporting, Minions si Yeovil Town. Dupa 14 etape, am reusit sa strangem doar 12 puncte, mult mai putin decat ne-am asteptat la inceputul sezonului, dar echipele nou inscrise la noi in liga s-au dovedit mult mai puternice decat cele din sezonul trecut.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu