16 februarie 2014

Etapa 15. Grigo - Phoenix Old 2-5 (2-2)

Am reluat campionatul dupa o pauza de aproximativ o luna de zile si am intalnit pe Phoenix Old, un adversar mai facil, pe care in intalnirile precedente i-am batut. Am deschis scorul in primele minute ale jocului iar meciul parea sa mearga in favoarea noastra; dar ne-am crezut invingatori prea devreme si adversarii au reusit sa intoarca scorul, astfel scorul a fost 2-1 pentru Phoenix Old pana la finalul reprizei cand am reusit sa egalam. Asadar scorul la pauza a fost de 2-2 dupa o prima repriza echilibrata. In repriza a doua ocaziile noastre nu s-au transformat in gol, iar adversarii au inscris la fiecare faza importanta asta si pe fondul unor greseli colective ale echipei noastre. S-a terminat 5-2 pentru Phoenix Old, intr-un prim meci din 2014 nu prea reusit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu