16 februarie 2014

Etapa 16. Grigo - Marty 2-6 (1-1)

Joi, 6 Februarie am intalnit pe Marty, echipa pe care in tur nu am intalnit-o pe teren deoarece nu s-au prezentat, astfel am castigat cu 3-0 la masa verde. Am inceput bine si am reusit sa deschidem scorul la inceputul reprizei, dupa care am continuat sa controlam partida. La finalul reprizei arbitrul a acordat un penalty inexistent pentru adversari pe care l-au transformat stabilind scorul la pauza, 1-1. A doua repriza am inceput-o prost, luand doua goluri repede, apoi ne-am deschis si am inceput sa atacam pentru a egala. Portarul celor de la Marty a aparat foarte bine, dar am reusit sa reducem din diferenta printr-un sut deviat. Imediat dupa golul de 3-2, cei de la Marty au reusit iar sa se desprinda printr-un sut deviat de la distanta care a ajuns in plasa. In continuare am incercat sa reducem din diferenta dar, pe contraatac tot Marty a reusit sa mai puncteze de doua ori, ultimul gol fiind scos de pe linia portii, dar arbitrul a vazut mingea in poarta. Am facut un joc destul de bun, dar am fost lipsiti de sansa, iar arbitrajul a fost sub orice critica.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu